Solen skiner

-sura miner. Nej, glada miner. Men solen skiner - sura miner är en "Eva & Adam bok". Som vi har hemma.

Någon undrade vem Författar-Lisa är och det är ju en ganska bra fråga, Författar-Lisa är Lisa Bjärbo, hon som skrivit boken Det Är Så Logiskt Alla Fattar Utom Du, som jag läste för ett tag sedan, och dessutom skrev ett jättelångt inlägg om. Dessutom har hon typ jättenyligen (12 mars) gett ut en ny bok, Allt Jag Säger Är Sant, som jag inte ännu har läst, men tänker attackera så fort jag ser den, ett inlägg om den här.

Ikväll väntar handisträningar, efter det åker vi och ser damernas kvartsfinal (eller något i den stilen) mot BK-46. Så om ni har tur, så kanske ni får se en bild av en handismatch ikväll. Men ni ska nog ha ganska bra tur för att få det tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0