Jag har hittat en ny bok!!

Hahahaha! Jag skrattar ihjäl mig av glädje snart. Det är av samma författare (Lisa Bjärbo) som den där boken jag prisade som en galning för ett tag sedan. Hitta länken här. Hoppas ni gör det. Det funkade inte riktigt som jag tänkt mig nämligen.

Känner mig jätteproffsig. Den ges ut den 12 mars. Och det är ju väldigt typ nu.

Här är trailern. Tyvärr tror jag bara inte att den här boken är så jättebra som den förra. Men man kan ju alltid hoppas. Min största önskan just nu (med en halv liter salt eller så) är att Lisa själv skulle dyka upp i dörren och vara bara "Hej! Jag tänkte du kanske ville ha min nya bok?".



Och jag måste säga att författarens blogg är väldigt, väldigt bra. Jag menar, det märks verkligen att det inte är en wannabe-modebloggare-i-tonåren som har skrivit den. Det är bra på riktigt. Bloggen hittar ni på onekligen.blogspot.com.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0