Ganska mycket som vanligt

Planen idag, var att fota min nyaste amigurumi. Som visserligen blev klar typ för tre veckor sedan. Planen funkade en bra bit. Eller, jag hittade kameran. Och den var laddad. 2 poäng.
Dessutom visste jag var datorn var.

Lite olycksaligt var det ju så att jag inte visste var själva amigurumin var. Som förresten heter Plupp. Se tidigare inlägg om den här.

Så nu sitter jag här utan bilder och har ingenting att skriva om. Såvida ni inte är intresserade av exakt hur mycket jag har suttit på datorn idag (kanske 50% av dagen) eller hur många Hus och Hem från 2003 jag har läst (otroligt nog bara en).
Och jag har inte sett en endaste en fågel idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0