Feeling väldigt lyckligt fnissig

Jag har lånat Allt Jag Säger Är Sant från biblioteket! Tralalalala! *hoppar omkring och fnissar som en treåring*
Ni vet, den där boken jag skrev om här, och som jag typ varit eld och lågor över sedan jag fick veta att den fanns. Det enda lilla problemet nu är att jag inte vet om jag vågar läsa den. För jag har skyhöga förväntingar, och då menar jag verkligen skyhöga. Tänk om den inte alls är så bra som jag tror? Vad ska jag göra då? Då måste jag ju typa mejla Lisa Bjärbo (författaren) och be henne skriva en extra bok till mig som förlåtelse. Eller något i den stilen.
(Egentligen har jag kanske läst den när ni läser det här men jag fuskar lite och har på tidsinställt för vi är ju i Grekland)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0