Jag är utmanad

Jag fick en utmaning av Linnea, jag tänkte göra den med viss (ganska stor) konstnärlig frihet. Kanske på grund av avsaknande av bloggnätverk samt avsaknande av fantasi men det behöver vi inte tala om.
 
Utmaningen lyder såhär:
1. Berätta 11 saker om dig själv
2. Svara på 11 frågor som de du har fått utmaningen av ställt
3. Man ska själv hitta på 11 frågor som den man utmanar ska svara på
4. Välj 11 bloggar som har under 200 läsare per dag
5. Berätta vem du har utmanat
6. Man får inte utmana den man fått utmaningen av

Som ni märker har jag strukit över en massa. Det var ju den konstnärliga friheten så jag svarar bara på de frågor jag fått.
 
1. Om du inte har skolarbete/annat arbete att göra, vad gör du helst då?
Svar: Seglar. Allra helst alltså. Skidar är nästan lika högt. Skulle jag svara på det här innan tio på morgonen skulle "ligger i min säng under täcket" vara ett självklart val men klockan är ju redan fyra.
 
2. Favoritmåltid - förrätt, huvudrätt och efterrätt?
Svar: Det var svårt. Jag äter väldigt sällan trerättersmenyer, dessutom gillar jag mat överlag och har precis ätit. Det blir inget svar på den tror jag.
 
3. Ska du sommarjobba i sommar, med vad ska/vill du jobba med isåfall?
Svar: Nja, om jag lyckas hinna gå utbildningen som krävs är jag eventuellt seglingstränare nån vecka, men vi får se hur det blir med det.
 
4. Har du något nyårslöfte för i år?
Svar: Haha, vi var i fjällen under nyår så mitt löfte var att lära mig stå på innerskidan.
 
5. Är du rädd för mörker?
Svar: Nej. Och om jag skulle vara det skulle jag ändå inte erkänna det.
 
6. Hur länge har du bloggat?
Svar: Tre år, tror jag. Men lite till och från kan man väl säga.
 
7. Vad får dig att le?
Svar: Roliga saker förstås. Mina egna skämt till exempel.
 
8. Guld- eller silversmycken?
Svar: Silver.
 
9. Finns det snö hos dig just nu?
Svar: Nepp. Det grämer mig lite. Prognosen ser dessutom dålig ut.
 
10. Kommer du att gå och lägga dig i tid ikväll?
Svar: Det har jag ju tänkt göra. Men vi får väl se hur det blir.
 
11. Vilken pryl kan du inte vara utan?
Svar: Pinsamt nog måste jag väl svara min telefon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0