För att vara störande är jag snällare än ni tror

Jag hade ju tänkt imitera en superstörande seriös bloggare men det gick inte så bra. Det här var min superhemliga samt supersmarta plan. Att enbart själv ta åt sig äran kan jag ju inte göra, men en femtedels ära är jag åtminstone värd.
Får se hur det går med två bloggar, till och med en blogg har ju varit lite svårt på sistone. Tills vidare (till helgen, kanske, en vecka?) försöker jag blogga på båda. Utan seglingen är ju inte mitt liv superstressigt direkt.
 
Kom dessutom på idag att det trots allt finns vissa positiva sidor med att gå i skolan och att jag kan varva mitt liv som skibum med skolarbete. Fifty-sixty kanske? Till exempel träffar man kompisar i skolan. Det är ju ett plus.
Då kan man stava tanzen som Tarzan och fundera på om lärarna är Jesus eller inte tillsammans med folk som också tycker det är kul.
 
Uppdatering: Länken funkade tydligen inte, försökte fixa det, om inte, klicka Passligt nere under bra bloggar på höger eller skriv direkt i adressfältet, passligt.ratata.fi.
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hejhej, jag har utmanat dig med lite fina frågor! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0