Ångesten just nu

Jag funderar seriöst på att rymma till fjällen med en påse tunnbröd och mina slalomskidor och skibumma i en husvagn eller en koja i skogen och gå uppför backarna för att jag inte har råd till liftkort.
Istället för att gå till skolan.
 
Bara en blick på min läsordning får det att krypa i hela kroppen.
 
Det är inte så farligt egentligen. Känner mig bara tillfälligt desperat oskolmotiverad. Räknar dagarna till nästa lediga dag och en hel hand behövs ju inte ens så jag kanske överlever. Och det är snö i prognosen. Min födelsedag är om sex dagar. Vi kanske åker och skidar nån gång innan sportlovet.
Och jag har universums coolaste nyckelring.
 
Kvällen är räddad.
 
Jag tänker inte ens hitta på något om att jag ska börja blogga regelbundet igen. Men som alla seriöst superstörande bloggar har jag en hemlig jättesmart plan på gång. Som jag tänker teasa om regelbundet för att förlora alla mina läsare innan jag berättar vad det är. Försvinn inte trots allt, det här kommer bli bra på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0