Vet ni vad?

Idag har jag praktiskt taget gjort något också. Imorse blev jag väckt. Sen surade jag en stund. För att jag blev väckt. Men, efter det bar jag och pappa in en dörr, jag gjorde en fin liten skylt, städade lite (bara jättelite) och lagade lunch.
 
På eftermiddagen åkte jag med mamma och handlade julklappar, kom hem och vände i kanske fem minuter och så åkte jag med pappa och handlade julklappar. Vi hade ganska framgångsrik shopping måste jag medge.
 
Nu har jag, som ansvarig för julbelysningen i familjen, kontrollerat att julgransljusen lyser och pysslat ihop vår "julkyrka" så nu klingar den stilla natt i hörnet av vardagsrummet och lyser fint. Jag är rätt nöjd över det här faktiskt. Dessutom är jag nöjd över att juljusen lyste, det förenklade mitt arbete jättejättemycket.
 
Nu vaktar jag så att Albert inte äter upp alla julgodisar idag och ertappade mig själv med att samtidigt använda fem olika telefoner/datorer. Ups. Bortskämd much?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0