Några staktag till innan jag har smält julmaten och får något gjort

Idag finns det två vakna timmar av relevans för befolkningen. Alltså, om befolkningen seriöst skulle bry sig om en enda av mina timmar idag eller igår eller imorgon eller om sju år. 
De två timmarna började ungefär klockan fyra och tog slut, ja, två timmar senare. Under dessa timmar skidade jag 18 kilometer. Det bör noteras att mitt undermedvetna tyckte att dessa timmar var på förmiddagen, och att samma undermedvetna blev lite, lite förvånat när det en halvtimme in på turen blev mörkt. Nåja. Jag skidade långt hursomhelst. 

Det som har hänt utöver min skidåkning är kanske inte värt att nämnas. Faktiskt, så har jag främst ätit julgodis, läst julklappstidningar och sett på julklappsfilmer. Väldigt bra julklappsfilm. Som jag själv hade köpt. 

Äh, ni hör, jag rycker upp mig lagom till påsk tror jag. Har jag tänkt. Och det sägs ju att fastan kommer där emellan men jag tror jag hoppar över den i år. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0