För att inte somna nu

Jag var så nära att somna på soffan nyss. Det värsta är att jag inte kan förstå hur jag är så trött. Helt obegripligt. Jag har inte gjort nåt annat än sovit hela helgen, imorse väckte pappa mig lite efter tio. Och då hade jag gått och lagt mig klockan tio kvällen innan så det var inte som att jag skulle ha vakat hela natten. Inte alls, överhuvudtaget, så.
 
Imorse var jag på stan och träffade kompisar och åt lite kanelbulle. Skrev jag imorse? Oj, klockan var nog tolv, ett, nånting. Det kändes som morgon. När jag kom hem hade alla nästan alla åkt nånstans så det var bara jag, mormor och morfar hemma. Det var för många timmar sen och jag har nog inte gjort något mera egentligen. Typ flyttat saker från skrivbordet till sängen, ett stort misstag insåg jag eftersom jag då inte kunde ligga på den.
 
Det var min ultraintressanta dag, jag måste lära mig skriva om saker som intresserar eventuellt en person eller två istället för att lista upp vad jag gjort i mitt för en utomstående mycket tråkiga liv.
 
Annars är allt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0