En riktig jullovssöndag

Först vaknade jag. Sen skidade jag. Sen kom jag hem och termosen läckte jättemycket. Sen satt jag i soffan i skitiga träningskläder och mammas ylletröja och läste Åka Skidor. Sen hjälpte jag till med tillagning och konsumtion av middag. Därefter gick jag i bastun och nu ska jag sova. 

En alldeles otroligt innehållslös dag på sitt sätt men också väldigt charmig. Om jag skulle få bestämma skulle jag ha rätt många dagar av den här sorten per år. Gärna i fjällen nånstans. Så ni vet. 

(Sen fick jag en total meltdown för det går inte att publicera inlägget.)

(Men ni kan ta det lugnt, om ni ser det här har jag eventuellt kommit över det och återfått tron på framtiden.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0