Det börjar bra

Jag är tillbaka efter om och men och hur och ska jag?
Jag kommer troligen inte ha en enda läsare och det kan jag förstå och jag kunde inte ens logga in för jag kom inte ihåg mitt lösenord men jag tycker vi bortser från allt det och låtsas som att jag inte har haft bloggpaus i ett år. Hej!
 
Idag har jag bildat ett parti, skalat av mig lite av en nagel, lagt pussel, packat julklappar, bakat några jultårtor med äppelsylt, inte med plommonsylt för äppelsylt är godare, ätit pepparkakor och spelat piano.
 
Just nu har pappa valdebatt med mig (i egenskap av ordförande för mitt parti) och skulle han vara min motståndare i valet måste jag faktiskt medge att det skulle bli tufft.
 
Tack Runa för inspiration till bloggandet, min fellow banan i pyjamas, och vi håller alla tummarna för att jag kanske skriver nåt imorgon och på lördag och eventuellt till och med på onsdag nästa vecka.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag läser :33 börja blogga nu jjeee!

2014-12-17 @ 20:40:55
Postat av: Bananer i pyjamas-tjejen

Fint Ellen!
Läste detta inlägg nu (6:15) så det blir en smartare kommentar nästa gång :P

//din fellow banan i pyjamas

2014-12-18 @ 05:30:17
URL: http://angelablog99.blogspot.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0