Seglingstävlingar

Och känslorna med dem.
 
Känslan igår. "AJAJAJAJ MINA BEN JAG ORKAR INTE HÄNGA MERA"
 
Känslan på förmiddagen idag. "Jag ska aldrig mera sätta min fot i en båt. Förutom möjligtvis Silja Line."
 
Känslan på eftermiddagen. "Vart blev de andra?"
 
(Okejokej att jag kanske överdrev liiiite. Men bara lite.)
 
Nu är jag hemma (var chockade, så här tidigt brukar jag aldrig vara hemma) och älskar Veronica Maggios nya skiva lite och lyssnar på den för typ tjugotolftehundronde gången och försöker uppfinna ett sätt att få potatisar att tvätta sig själva.
Och räkor att simma upp ur frysen.
 
(Nån undersökning visade att folk inte gillar bilder som inte har något med texten att göra men. I. DON`T. CARE.)
 

Kommentarer
Postat av: mormor

Hur gick tävlingarna? Snygg höstbild,har du fotat?

Svar: Tävlingarna gick okej, fortsätter ännu nästa helg. Och ja, jag har fotat :)
Ellen

2013-10-06 @ 21:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0