Vardagsdramatik

Igår ändrade pappa min telefons språk till franska. "Så att det ska vara någon nytta med den"
Jag skulle ju kunna byta tillbaka det till nåt jag förstår, men det är alltid lika spännande när den informerar en om någonting och man inte förstår utan måste fundera lite. 
Det närmaste vardagsdramatik jag kommer. 

Var på en guideutbildning hela dagen idag, jag ska guida skolklasser på en utställning om Anne Frank i vår skola. 
Det var faktiskt riktigt bra, men vi blev nog ganska trötta. Jag och en kompis skrattade åt det mesta på vägen hem. Det hjälpte ju inte heller att vi hade prov på morgonen. 

Kommentarer
Postat av: Lena

Han är nog lite finurlig din kära far :) fiffigt att ändra språk!

2013-11-21 @ 21:23:27
Postat av: ?

Du har inte bloggat på en månad snart? :O

2013-12-08 @ 08:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0