En drömdag.

Eller inte. 

Först fysik. Vi behövde inte lyssna på föreläsning hela timmen, men ändå, fysik är fysik. 
Sen finska. Vi såg på film. En thriller. Åldersgräns tretton. Visserligen är jag snart femton men gällande film, typ åtta. Jag nästansov hela timmen. Som i blundade och tänkte på annat. 
Till sist svenska. Och vi ska börja läsa deckare. Eller spänningsromaner. I och med detta en liten kris för efter finskan är det mest spännande jag tål nallebjörnar. Små. 

Och så läxläsning efter skolan. Jag fick inget gjort. Det gör inget. 

Nu ska jag hem och vara jätteduktig och kanske städa mitt rum och packa mina saker till helgen och läsa till fysikprov och göra läxor. 
Efter att jag legat i soffan med min telefon och choklad i en, fem timmar kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0