Första och sista lugna dagen

På jag vet inte, två år kanske.

Lugnt har jag faktiskt tagit det. Låg i sängen med pyjamas och läste Harry Potter till tolv, åt lunch, åkte till stan med mamma och Anni. När vi kom hem därifrån läste jag lite mera.

Efter det började jag och Anni spåra ur lite och funderade på om farmor och farfar verkligen skulle skaffa höns och huruvida vi skulle få hypnotisera dem i så fall. Anni hade tydligen en bok där det stod hur man gör. Sen övade vi lite hönsspråk för det kan vara bra att kunna.

Där någonstans tyckte pappa att vi borde börja gå och lägga oss.


Kommentarer
Postat av: farmor

Nu kan ni börja träna på hönshypnosen , hönshusgrundens plats har just idag fastställts men invånarna är obeställda.

2013-05-27 @ 17:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0