Effektivitetens okrönta drottning

Håller på led mitt slutarbete i modda/svenska. Den senaste halvtimmen har jag dock inte skrivit ett ord. Skulle jag inte vara så rädd för att pappren ska bli skruttiga skulle jag lägga huvudet på dem och somna. Det gör jag inte.
Istället lyssnar jag på musik på för hög volym och sjunger falskt med. Samt kollar om det skulle ha blivit lite färre dagar till skolavslutningen. Och hoppar till varje gång min telefon plingar till för att inse att det var en spelförfrågan från Facebook.

Jag har ett trevligt liv. Jag ska bara komma på vad jag tyckte om en saga jag skrev i vintras och få det nerskrivet så kanske jag kan gå och lägga mig sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0