Jag är sjuk

Jag har helt säkert haft den här rubriken tidigare. När jag är sjuk är mitt fokus inklusive fantasi inte på topp. Typ på o-topp. Botten kallas det väl också.
 
Men, eftersom grundregel 1A gäller (Tyck Aldrig Synd Om Dig Själv) (Lånat ur I det här trädet av Katarina Kieri och Per Nilsson som är en jättebra bok) så ska jag, istället för att berätta om hur synd det är om mig och hur mycket jag HATAR att vara sjuk, berätta (1) vad jag har gjort idag och (2) vad jag tänker göra idag.
 
Vad jag har gjort idag:
(Tänkte skriva en sak men kom på att jag inte vet hur man böjer huvudverbet)
Lyssnat på radio
Ätit frukost
Lyssnat på radio
Funderat över varför håret alltid blir smutsigt när man är sjuk
Hostat
Lyssnat på radio
Lärt mig saker om seriemördare
Lekt stalker på facebook
Lyssnat på radio
 
Vad jag tänker göra idag:
Lyssna på radio
Äta nudlar med korv
Äta upp mammas choklad i smyg
Gå omkring i pyjamas
Aktivt inte göra läxor
Slösurfa
Fundera över totalt meningslösa saker
Se på TV
 
Jag utvecklar listan om jag kommer på något mera.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Följa väderläget på Island på vedir.is eftersom din kär far är mitt i värsta blåsten där

2013-03-06 @ 11:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0