Det skulle inte vara bra

Så att jag inte bara ska få ledsamt efter mina seglingskompisar, så har vi idag varit och shoppat. Den ena av två seglingsfria dagar under en sjuttondagars period.
Det var faktiskt väldigt trevligt. Jag köpte ett nytt skal till telefonen, två startklockor (den ena för att jag och Anni råkade slänga Alberts i sjön igår), en mattermos och en topp. Toppen består till femtio procent av modal spets enligt en liten lapp inuti så eftermiddagens projekt blir väl att ta reda på vad det egentligen betyder.
 
Vi såg ett linne på stan där det stod "Sailing into your heart". Kom fram till att det skulle kunna vara ett trevligt litet dubbelbudskap på seglingen.
Om ni verkligen vill veta så kan jag berätta att när idéerna upnådde den otroliga intelligensnivån hade vi varit på stan i fyra och en halv timme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0