Om 2013 blir så här så kommer jag sluta som en liten seg fettklump

Men jag tror nog inte det blir så.
 
Hoppas inte.
 
Jag steg upp klockan tio. Halv tolv hade vi dukat undan frukosten. Sedan dess har jag inte gjort någonting. Alltså verkligen inget. Förutom att såsa omkring i pyjamas och typ, kolla på alla bilder jag någonsin laddat upp på bloggen. Runt fyrahundra stycken tror jag det var.
 
Om några dagar (den nionde) får jag fira 2-årsjubileum. Jag borde kanske komma på något coolt. Fast det kanske inte är så coolt att fylla två om man tänker efter. Det måste ju vara coolare att fylla fjorton.

 (Ja, alltså jag fyller ju fjorton rätt snart. Och jag är ju inte egoist eller så men är det inte så att jag liksom är lite viktigare än andra?)
 
Pappa tycker att vi ska fortsätta med reparationen av min båt. "Nu. Ja alltså om en halvtimme eller så."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0