Jag och Anni, populärmusiksproffsen

 Så gott som. Ni vet Zara Larsson, hon som är femton år, singer-songwriter och etta på digilistan, mindre än en vecka efter att sången släppts?
I alla fall. Denna sång lyssnade jag och Anni på i söndags. Då utbrast jag, "Jag lovar, hon här har lyssnat rätt mycket på Rihanna. Hon vill låta som henne"
 
Och nu, skulle jag kolla upp lite, vem är den där människan egentligen? Och då, det här:
 
 
Ni ser, värsta grymma musikanalytikerna. Och observera alla fina utåtlänkar. Jag har lärt mig att det är bra att göra så.
 
(MÄRKER NI JAG LYCKADES MED EN BILDLÄNK!) (Alltså klicka på den där bilden, texten från Zara Larssons blogg, så kommer ni direkt till inlägget)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0