Jag har ett förslag på ny OS-gren

Vinter-OS då alltså. Det handlar om påklädnad. En vetenskap i sig. Speciellt om det är kallt ute.
 
Ni vet ju allt det här. Att man först måste springa ner för att se hur kallt det är. Sen springer man upp för att klä på sig passliga kläder när man inser att kläderna finns där nere. Så springer man ner och sen upp igen. När man sen har klätt på sig det mesta är man alldeles för varm.
Då har man bara kommit halvvägs, nämligen till ytterkläderna, som alla är på olika ställen och jag trodde ju jag hade packat upp det där redan men det har man inte.
Till sist, tror man, tar man kameran i handen (efter att ha hittat den) och går ut. Nästan. För då kommer det värsta. Man inser att man glömt gå på toaletten.
 
En hel vetenskap, jag säger ju det. Kanske bäst att inte gå ut alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0