Det blir inte direkt en bra story av det här

Mitt liv just nu alltså. Skulle inte bli en bra roman. Alls.
 
Jag går i skolan, gör läxor, lyssnar på radio. Nu läser jag lite bok. Det är typ allt. Följer alla andras spännande liv på diverse sociala medier.
 
Nu lät jag aningen bister. En aning. Jag är inte sur eller deprimerad eller så, jag har bara inte lust att starta egna religioner eller förändra världen eller så just nu.
Jo, på ett sätt har jag ju det, det skulle ju vara rätt trevligt att kunna göra världen perfekt, men jag vill göra det genom att knäppa med fingrarna och vifta lite på handen kanske. Eller läsa en trollformel eller vad som helst. Jag orkar helt enkelt inte förverkliga en världsföränding eller en ny religion idag. Kanske imorgon. Vi får se då.
 
Nu ska jag fortsätta läsa fantasy och efter det kanske officiellt avsluta alla halvlästa böcker som ligger utspridda överallt. Eller gå och lägga mig.

Kommentarer
Postat av: Farfar

Eller fara på en skidtur

2013-01-30 @ 08:34:47
Postat av: mecci

Du behöver bara slå dig till ro och inse att de "spännande liven" som levs i de sociala medierna är bara en grym vinkling av verkligheten.Dina tankar och reflektioner är jättespännande :)

2013-01-31 @ 11:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0