Mycket chill

Började skolan halv tio imorse. Först hade vi en föreläsning om Unicef och trafficking. Och det är ju viktigt och så. Förutom att jag hatar att ha föreläsningar på morgonen för det känns som att man ska somna vilken minut som helst. Och att föreläsaren var rätt talför.
Efter det hade vi fyrtio minuter lunchrast. Sen hade vi en lektion hälsokunskap och det är rätt lugnt. Dessutom har vi en bra lärare.
 
Sen åkte jag hem. Det värsta som hänt mig hittills idag är att jag skar mig på min fysikbok. Har aldrig gillat fysik.
 
Ikväll kommer en utbyteselev från Sydney som egentligen bor hos mina kusiner till oss och hon ska vara här över helgen och måndag och tisdag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

här utbyteselevens bildblogg: http://oneyearinfinland.tumblr.com/

2013-04-14 @ 20:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0