Jag är bara på plus

Jag har (som vissa har märkt) läst väldigt mycket bok på sistone. Så nu var min genialiska tanke att räkna lite matte för att bevisa att jag faktiskt gör läxor även om jag läser typ fem böcker i veckan.Och det, mina vänner, det var lättare sagt än gjort. Under sex stycken låtar har jag räknat en och en halv uppgift. Om vi inte kör med mindre delar än halva.
 
Jag är för ett lagförslag som motsätter sig negativa tal i allmänhet. Vill nån skriva på? Det behövs väl inte mer än typ 2000 underskrifter för att det ska tas upp i regeringen. 2000 av myndiga människor. Fast det går säkert att fuska lite gällande.

Kommentarer
Postat av: Sponsorn

50000 för att tas upp i RIKSDAGEN. Säger en pappa som lyssnar på föredrag om nätverkade människor och är vad som beskrivs.

2013-04-10 @ 16:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0