Då börjas det igen

Nu börjar seglingssäsongen. Imorgon åker jag till Sverige på regatta och träningsläger och efter det lär allt börja. Räknade jag rätt så skulle jag kunna kappsegla alternativt vara på seglingsläger varje helg från och med nu till oktober. Nästan. Helgen då skolorna slutar är det inget. Men på måndagen efter det är det igen så det räknas nästan.

Håller på och packar som en galning och hoppas att det finns en väska som allt ryms i och att jag inte har glömt så jättemycket saker hemma. Allt är alltså som vanligt.

Förresten har min kompis hälsat att jag bara får prata finska hela veckan. I Sverige. Det är så logiskt alla fattar utom du.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0