Tänk, jag är så begåvad

Jag har klarat av det jättejättebra. Att skjuta upp läxor alltså. Så nu tvingas jag sitta och "stressrita" en bild på nån familj från vår finskabok. En bild som jag dessutom ritat en gång redan, men som försvann. Tyvärr. Jag misstänker att den är mellan en av mina böcker, i skåpet i skolan. Och eftersom jag inte är säker på det, så måste jag göra en ny. För är den inte där kan jag inte gärna göra den på tio minuter imorgon på morgonen i skolan.
 
Jag förstår inte på vilket sätt jag blir bättre på finska av det här. Verkligen. 
 
Men bullarna var goda. Vi åt upp hälften.
 
 

Kommentarer
Postat av: farmor

Man kan inte alltid förstå sej på" de klokas beslut " men du fick åtminstone övning i att rita av familjebilder.
Jag sa ju att du kan baka !!!

2012-09-03 @ 17:37:01
Postat av: Farfar

He va naa.

Fanns bilden i boken, och vilken var i så fall bättre?
Bra cyklat!
Släktfel????

2012-09-03 @ 21:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0