Nu ska jag inte glömma något efter mig!

Jag lovar. Och ingen behöver veta att jag inte hade några bytesbyxor med mig till kappseglingarna idag och gick omkring i långkalsonger. Det var liksom inte viktigt. Viktiga saker ska jag inte glömma efter mig. För då får man datorförbud. 
Det hände mig. Lite sorgligt faktiskt.
 
Sen senast har jag: kappseglat, ridit, spelat piano, blivit sekreterare i elevkåren, seglat, seglat mera, seglat i hård vind, kappseglat mera, kappseglat i ösregn.
Det har varit ganska trevligt faktiskt. Idag fick jag dessutom pris för min prestation (nördfaktor på föregående mening: rekordhög). Jag blev faktiskt sjätte. Men jag är inte särskilt nöjd för det, men, min signaturmelodi har ju alltid varit "Nöjd" av Veronica Maggio. Där refrängen går "Aldrig nöjd, aldrig nöjd, ingen kan vara perfekt det kan jag förstå men herregud jag kan få bättre än så". 
Det har jag sagt tidigare tror jag. 
 
Nä nu spårar det ur, jag kommer med nåt lite vettigare i morgon. Tills dess kan ni fundera på vad tankesmedjan och järnväg har att göra med varandra, och så kan jag berätta det om jag kommer ihåg.
 

Kommentarer
Postat av: Storskarven

Gratulerar igen till en ännu bättre seglarprestation.Säkert bra med långkalsonger och annat värmande , vattnet är ju inte speciellt varmt längre.

2012-09-23 @ 17:56:08
Postat av: mormor

Äntligen! Grattis till sekr. passar Dej! Det är mänskligt att glömma. Du är fantastisk!

2012-09-23 @ 20:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0