Nä förstår ni, jag har fullt upp

Därför hinner jag inte blogga. Till exempel har jag varit på bio! Femte gången i hela mitt liv, tala om att man känner sig lite efter. Dessutom har endast två av dessa fem gånger varit "frivilligt", de andra har varit kalas eller skolutfärder.
Dessutom har jag bakat bullar. Viktigt. Mycket viktigt. Fast jag har inte smakat ännu. Men jag ska tydligen göra det enligt resten av folket.
 
Och så har jag cyklat 42 KILOMETER! På en dag. Så jag håller fortfarande på att ta igen mig. Med bullar.
 
Hejdå. Om nån vill ägna sig lite åt tyska pluraländelser kan jag bifoga det också men först ska jag skjuta upp det där med läxor lite till.
 

Kommentarer
Postat av: mormor

vad bra att vi snart träffas, Du kan väl die Axt , die Bank,,,,,, om inte så kan du det i slutet av veckan........

2012-09-02 @ 18:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0