Mhm

Dagens ord. Mhm. Jag har retat gallfeber på ganska många med att hela tiden svara "mhm" på allt de säger. Det känns lite nonchalant. Samtidigt är det ganska svårt att sluta när man väl börjat. Kan jag säga av erfarenhet.
 
Dagens händelse. När jag råkade bryta av min minnessticka så att den inte fungerar längre och så att allt jag hade på den försvann. Hoppas ännu på att pappa kan rädda den.
 
Dagens happy moment. När jag vann överlägset hela svarta gruppen. Det kommer jag leva på ännu länge. Minus att jag sedan förlorade hela svarta gruppen överlägset. Jag behövde inte ens runda kryssmärket för jag var så långt efter.
 
Nu ska jag nog äta lite godis eller vad det nu var pappa erbjöd. Och sen ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0