Kampen mot klockan pågår

Hur mycket hinner jag slösurfa och ändå hinna till bussen? Livets stora fråga. 
 
Igen har jag dåligt samvete för att jag inte bloggar. Det är min nya princip som gör det. Den nya principen går nämligen ut på att när jag kommer hem från vad jag nu har ägnat kvällen åt, så får jag inte göra läxor längre eller vara desto mera på datorn.
Och eftersom jag inte har någon annan tid. Så ja. Det blir lite svårt det här. Men kommer jag inte i säng på kvällen så lär jag inte komma i tid till skolan en endaste en dag. Lite synd kanske. 
 
Speciellt med tanke på att efter tre förseningar får man kvarsittning. Och det ordnas bara kvarsittning en gång i veckan. Så jag skulle liksom gå över. Jag skulle inte ens hinna sitta efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0