Jag som aldrig ändrar åsikt

Det har hänt. Tidigare hatade jag hård vind med hela mitt hjärta. Nu hatar jag lätt vind med hela mitt hjärta.
 
Jag hade sett fram emot en träning idag där det blåste ganska mycket, nästan lite för mycket. Istället, blåste det kanske tre meter per sekund, från land, alltså jätteskiftande, och jag slog fel på vartevigaste ett skift. Min serie på fyra starter såg ut så här: 8, 9, 9, 9. Med fanns 9 deltagare. Min 8 var efter att nästsista båten (som senare blev sist) tappade spiran.
Jag är så stolt över min prestation men jag ger aldrig upp och hoppas att det blåser lite mer på onsdag.

Kommentarer
Postat av: Farfar

Man kan inte vara bäst alla gånger.
Kämpa vidare.
Bättre att bita ihop än......

Svar: Man borde kunna :)
Ellen

2012-09-25 @ 15:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0