Hur är det? När dammsög ni bokhyllorna sist?

Jag har haft dagsverke idag. Och tillbringat dagen på HBL:s redaktion. Var jag har dammsugit bokhyllor.
Det var faktiskt ganska mycket damm i bokhyllorna. Jag tror inte jag vågar kolla här hemma.

Lite underhållande var det kanske att den största delen damm fanns på hyllan där böcker av Zacharias Topelius och Strindberg bodde.
Minst damm fanns det på tidningens egna arkiverade tidningsböcker eller vad det nu är. I alla fall var det fanns gamla tidningar.
 
Förutom detta har jag läst min första bok nånsin på norska och väntat tjugotvå minuter på bussen.
 
Nu ska jag cykla till stallet. Efter att jag har ätit något.
 
Om jag ännu efter detta orkar med något ska jag ta mig i kragen och leverera en ordentlig utskällning åt mig själv för att jag är så dålig på att uppdatera.

Kommentarer
Postat av: farmor

Glasdörrar i bokhyllor är det bästa just för dem
Tycker absolut du skall sluta med att ha dåligt samvete eller idka utskällningar på dej själv.Vi som läser kan bra vänta för "om man väntar på något gott ......."
Hoppas hästarna var snälla och medgörliga

2012-09-07 @ 17:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0