Höst på stallet (och lite hemma)

TITTA ELLEN HAR BILDER I SIN BLOGG! Det kanske finns en chans för mänskligheten faktiskt.
 
 
 
 
 
Pyttepyttelilla Iitu.
 
Våra älskade vindruvor, höstens enda höjdpunkt, verkar inte hinna mogna i år. De ska bli röda. Jag tror jag måste sjukskriva mig för att komma igenom den här motgången.
 
 
Jag känner mig faktiskt som lite av en härmapa. Om ni kollar riktigt, riktigt noga på Wilmas blogg, så kan ni se att hon har lite samma tema på ett av sina senaste inlägg. Men höstbilder på hösten hallå, det är väl inte alldeles för unikt.
 

Kommentarer
Postat av: Wilma

Jee, du länka mig, fast ditt inlägg var kite kopsat.. ;)

Svar: Ja vet ;), men de e ganska svårt att fota mycket utomhus utan att det blir sådär, det är typ så som det ser ut ute ;D
Ellen

2012-09-29 @ 17:13:36
URL: http://wamwilma.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0