Den hårda kampen

Jag tror jag gick ut med seger. Alltså behöver jag inte åka med till Ikea. Tur det, jag har ju sett fram emot att vara hemma den här helgen i en månad nu.
Mina nästa tre helger är också bokade, så nu njuter jag allt jag kan. Och städar rummet. Och gör läxor.
 
Sen när jag har städat rummet och gjort läxorna (Matten är som tur är redan gjord. Och kemin. Så det är bara finska och tyska kvar.), ska jag, om det finns dag kvar, gå ut och fota och gå och simma i havet. Gå ut och fota eller gå och simma i havet. Gå ut och fota när jag simmar i havet.
Det finns otaliga möjligheter. Och kom inte och säg att det är kallt i vattnet, det vet jag redan. Problemet är bara att jag inte har varit och simmat från simstranden här nära en endaste en gång på hela året. Så kan man ju inte ha det, alltså bär det av.
 
 
Jag funderar ännu på tre olika alternativ, bikini, simdräkt, våtdräkt. Eller torrdräkt, men då räknas det inte.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0