"Blogga bara"

Så sägs det. Sen säger samma person - nämneringanamn - att jag som middag imorgon ska äta tre "juustohampurilaiset" från "The local McDonalds" med "hans cash".
Jag vet inte om jag kan ta det på allvar.
 
Annars så har vi tydligen femton minuter på oss. Säger lillebror. Sen säger han "Eller nej, vi har så mycket tid vi vill ha". Tänk om det skulle vara så enkelt. 
Anni och jag har en lösning på det problemet faktiskt. Vi vet bara inte hur vi ska förverkliga den. Lösningen heter NET (Non-Existing Time) och går ut på att det finns tid som liksom inte finns. Hålrum i tiden, så att man kan göra tråkiga saker och ändå inte förlora tid. Jag skulle verkligen behöva det. Det och kanske tre timmar till i dygnet eller något.
 
Dagens skämt heter "Katt + rosa = Pink Panter". I förkortad version. Jag kom på det själv. Men tyvärr förstod jag inte det roliga i det. Vill ni veta vad som var roligt får ni fråga Cecilia, att döma av hur mycket hon skrattade fanns det nog något kul i det.
Eller så hade jag just då tre meter lång näsa och skägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0