Vet ni vad?! Jag har varit och kappseglat!

Igen. Det gick helt okej. Först kom jag fjärde, sedan först. Först kom nio av tio i mål, sedan kom tre av tio i mål. Vinden ökade förstår ni. Ganska mycket. Just nu blåser det 13 i medelvind, 16 i byarna. Utanför Björneborg blåser det mest, 17 i medelvind, 21 i byarna.
Totalt är jag nu andra, i och med att alla eftermiddagsstarter ställdes in.
 
Kvällen ska ägnas med familjen (som inte är min familj egentligen utan mina syskon och farmor och farfar), TV:n (!) och en påse ostbågar. Det ska bli trevligt tycker jag. Vi ska se på MGP.
Mitt mål är att inte somna förräns det är slut. Klockan 19.30. Sen ska jag gå och lägga mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0