Veckans braigaste dag

(Nä, det heter inte bästa)
 
Beckis sa att alla coola människor har Kånken. That made my day. My week. My life. Troligtvis.
 
Dessutom blev jag helt tokcurlad. När jag kom ner till seglingen hade farmor och farfar varit där och fört mina saker, en burk med varm köttsoppa, två färska zucchiniplättar (egentligen heter det inte så men jag vet inte hur man stavar det jag vanligtvis kallar det och vill inte "nola ut mig", dvs. skämma ut mig, offentligt), en flaska med saft och en smörgås.
Varför är det inte så varje vecka?
 
Nu får jag en grym utskällning av Anni hejdå jag måste gå innan hon mördar mig brutalt.
 

Kommentarer
Postat av: mor

Din far hade också en kånken då jag först träffade honom nångång på 1900-talet! coolt.

Svar: Apselut. ;)
Ellen

2012-10-03 @ 21:12:17
URL: http://mittlivsomanni.blogg.se
Postat av: Freja <3

Juhupp, det heter inte nola ut sig, det heter faktiskt att det är skämmigt och att man öh, okej då nolar ut sig... suck

2012-10-04 @ 19:09:55
URL: http://iamfreja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0