Ta det lugnt! Det är en STOLPE!

Jag har varit och ridit idag.
En mycket fin och spännande inledning av mitt inlägg.
 
Jag red Waltteri. Vi hoppade på böjt spår. Tyvärr tyckte min häst att det här med hinderstolpar är lite för skrämmande så vi skrittade bara över hindrena. Till att börja med. Sedan kunde vi nästan galoppera över i slutet. Men bara nästan.
Vi hade en vikarie som var ganska rolig emellanåt. En av hästarna skenade nästan iväg, då säger hon "Nyt meni kyllä pikkasen lujaa" (nu gick det nog en aning för fort) helt med lugnt vanligt tonfall.
 
Annars har det regnat typ hela dagen och imorgon ska vi och kappsegla och då ska det också regna och blåsa jättemycket. Jag ser fram emot det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0