Nu tog det slut

Jag har inte en endaste en segling inplanerad innan nästa år. Ganska coolt faktiskt. Fast jag måste nog åka ner snart för jag har en bestämd känsla av att det kanske finns lite vatten i båten ...
 
Mitt IQ idag är nästan på en masks nivå och jag känner mig stolt. Jag läste ju till kemiprovet, lite i alla fall, och som ett exempel på en gas i ett fast ämne, föreslog jag en uppblåst ballong. Ni vet, med syre i en ballong. Jag tror faktiskt jag såg min pappa göra facepalm.
 
Big bang var när solen gick sönder berättar andra maskar här i familjen. Nu tror jag att jag ska se på solsidan på areena. Det var en impulsiv idé.

Kommentarer
Postat av: Farfar

Blev det ingen pannlampssegling?

2012-10-29 @ 19:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0