Nu har jag inte ens någon att skylla på!

Jag brukar alltid fundera lite i skolan på vad pappa egentligen sätter för piller i gröten på morgonen. Idag kokade jag gröt själv och har absolut inget att skylla min vimsighet på.
 
Vi har i alla fall haft det ganska trevligt i skolan idag. På hälsokunskapen skulle vi fundera på vart vi skulle vilja åka på studiebesök eller om vi skulle vilja göra något extra roligt i skolan.
Förslag som vår grupp kom fram till:
Åka till IKEA (för att testsova i alla sängar där. Klockan var 8 på morgonen. Vår lärare tyckte det var en bra idé "Man skulle kunna göra en jättebra matteuppgift av det")
Hoppa fallskärm (från skolans tak med paraply eller lakan. Eller med en flygekorrsdräkt, vår lärare demonstrerade så fint hur det skulle se ut så att vi nästan skrattade ihjäl oss)
 
Sedan, vid alternativ 2, finns det två uppföljningsalternativ:
Åka på studiebesök till Fazer med alla överlevande (skulle bli billigt)
Åka på studiebesök till sjukhuset.
 
På musiken höll vi föredrag om olika musiker. I pauserna fick man om man ville spela nåt på piano. Först spelade en kille Fur Elise (tyskt y prickar saknas jag vet men jag hittar dem inte) jättefint på piano. I pausen efter det frågar en annan kille "Jag kan spela blinka lilla stjärna får jag spela den?!" Så spelar han hela blinka lilla stjärna nästan rätt hela vägen. Med ett finger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0