Nej men hejsan

Hittills är ni hälften så många som igår. Vissa saker lär jag mig aldrig att man inte ska skriva.
 
Jag vill hälsa att jag ska till Sverige idag. Och att det ska bli mycket trevligt. Och att jag kanske inte hinner blogga så mycket. (GRRR!! se föregående stycke) Men att jag som alltid gör mitt bästa.
 
Så vill jag också säga att Runa förklarade för mig hur jag skulle räkna en grej som vi har prov på på onsdag. Så nu behöver jag inte tokplugga hela lovet. Det är ganska trevligt. Istället ska jag läsa.
 
Böcker jag lånade från biblioteket idag:
Vilda gröna ögon av Joyce Carol Oates
Flyga högt av Katarina von Bredow
Sommaren jag blev vacker av Jenny Han
 
I princip har jag inga förväntningar alls, dessutom har jag läst nummer två tidigare. Trevligt ska det bli ändå.
 
Nu har jag arton minuter på mig att se till att allt är packat för sen kommer mamma hem och hon sa att när hon kommer ska allt vara packat. Så jag tror det är bäst att lyda.
 
Jag ska bara kolla mejlen först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0