Hoppreparna

På seglingsträningen började vi med att hoppa hopprep med ett gammalt skot. Innan det hade den så gott som helfinska gruppen haft genomgång på svenska. Efter det här åkte vi ut och seglade en start. Under den här starten tappade två av fem personerna nerverna vilket slutade med att vår tränare sprutade en massa vatten på den som gnällde mest. Tyvärr missade han och allt vatten åkte på han som gnällde nästmest vilket resulterade i att denna välte sin båt i protest och sen stod jättelänge på den upp och ner.
 
Sen hade vi tvättsvampshippa.
 
Och som ni märker var min eftermiddag ganska underhållande men morgonen vill jag inte ens prata om. Jag kan säga saker som "försov mig", "försenad", "tolka lyrik" så kanske ni får en bild av händelseförloppet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0