Det gick egentligen inte direkt bra idag heller

Det gick egentligen ganska dåligt.
Jag tror jag måste träna lite på starter, kryssen och länsen. Kanske på att segla överlag. Och på att slå. Och runda. Och alltså ja.
Tur så var jag med varje start som ordnades så jag blev andra totalt.
 
Jag borde väl vara nöjd men ni känner väl mig såpass bra vid det här laget att ni vet att fallet inte är så.
 
Nu har jag bara lite läxor kvar och ska gå i bastun och se på Solsidan och hoppas att jag hinner sova också.
 
(Och förlåt, jag märkte att det kanske inte var så hög nivå på det här inlägget, jag måste nog träna på det också)

Kommentarer
Postat av: Farfar

Grattis till fin prestation.

2012-10-14 @ 20:48:27
Postat av: TS

Fina prestationer du kan vara stolt över och dessutom orkar dela med dej av dina upplevelser.Behövs inga ursäkter här , glädje och stolthet är känslor som passar bättre.

2012-10-14 @ 20:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0