Vi håller hög standard

Middagen idag, efter mathandling tillsammans med resten av östra Helsingfors, bestod av, färdigköpta pizzor och, som efterrätt, jacky makupala, som jag inte vet vad det heter på svenska.Tyvärr. Det är gott, det vet jag.
 
Den här helgen, ska jag bara sova har jag tänkt. Jag kan nästan slå vad om att någon annan i min familj har en helt annan idé gällande min helgsysselsättning. Det brukar vara så. Förra helgen slutade det med att jag bytte däck på bilen.
Det ska bli spännande att se vad som händer nu.
 
Förutom att pappa avslutade programmet mitt i utan att jag hade sparat det här. Som tur var fungerar det ändå.

Kommentarer
Postat av: TS

Vilken tur att Hertta tänker på alla aktiva stora o små hungriga .
Tror inte att Jacky makupala kan kallas något annat.

2012-11-02 @ 20:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0