Tur att vi inte får betyg om en vecka

Det får nämligen resten av eleverna i vår skola. Alla små sjuor, vi får vänta lite till. Och det, det är nog inte bara dåligt.
Främst baserar jag min slutsats på det att jag och min kompis under gymnastiken blev placerade i rummet för invalidpingis när vi skulle spela pingis.
 
Att ens gymnastiklärare tycker att man ska spela i invalidrummet, är det verkligen ett bra tecken?
 
Fast innan det slog jag mitt personliga rekord på "såna där som inte är armhävningar utan när man hänger i en stång och drar upp sig". Mitt nya rekord är en. Och en halv. Mitt förra rekord var två halva. Med paus emellan alltså. Jag är så stolt.

Kommentarer
Postat av: TS

Det blir nog bäst att sätta in träning på stång-armdragningarna , sommar och segling kommer snabbt igen

2012-11-28 @ 21:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0