Tänk så begåvad man är

Eftersom jag har ägnat den senaste timmen eller så åt att läsa olika författarbloggar (den här, den här, och till sist den här) drabbades jag av en väldig skrivarlust. Det kan man ju tänka var ganska passande eftersom jag imorgon ska lämna in en artikel till kårtidningen.
 
Så kan man tänka ja.
 
Nu råkar det bara vara så att det här är min artikel och jag är rätt känd för att använda hjärnan väldigt selektivt. Min selektiva hjärna har nämligen valt att spara texten på ett endaste ett ställe. I min pappas dator.
 
Det är ett väldigt bra ställe. Förutom då att datorn i sig är på möte. Och vad jag hörde av datorns planer planerar den inte att komma hem förrän rätt sent.
 
(Det där med artikel till kårtidningen lät otroligt proffsigt. Ni kan ju få tro att jag skriver proffsiga artiklar och så men det här är nog inte direkt någonting att skryta med.)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0