Spådam kanske?

Jag är så bäst på att förutsäga saker. Istället för att sova bort hela helgen har jag städat. STÄDAT. Hur länge som helst. Typ torkat damm från hyllor och så. I can tell you, det var länge sedan sist.
 
Nu har jag och Anni tänkt göra julkort, observera, tänkt göra julkort. Jag vet inte hur det blir med den saken egentligen. Men om vi gör och ni har lite tur och de blir snygga och hundrafemtioelva andra saker går som det ska så kanske ni kan få se bilder på dem.
Vi har nämligen fått (tagit) en massa gamla noter från Sibelius-akademin. Perfekt gula, nötta, fina. Det optimala julkortsmaterialet.
Dessutom begagnade och allt för svåra för att spela själv så mitt samvete lider inte mer än nödvändigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0