På den tredje

Ni minns att någon kände sig som en liten nörd när samma någon beställde 14 böcker från biblioteket?
 
De ligger på mitt skrivbord nu. I en fin liten hög.
 
Vi kan låtsas att det här var "mobilkvalitet", alltså taget med mobilen, då skulle jag ha en trevlig orsak för suddigheten. Tyvärr är det inte det. Min mobils bilder uppnår inte ens den standarden.
 
Hittills har jag läst Som om jag frågat av Johanna Lindbäck (högst upp, den som inte passar in, boken var i alla fall rätt bra) och Mitt perfekta liv av Sarah Dessen (nästhögst upp, också den jättebra).
Jag jobbar för tillfället på Du glömde säga hejdå, också den av Sarah Dessen.

Som slutsats kan jag säga, att när man läser rätt mycket hinner man lägga väldigt tydligt märke till olika författares stilar och genrer. Gillar du inte en bok av Sarah Dessen tillexempel, läs absolut inte de andra för de är i stort sett helt likadana.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0