Mycket överraskande. Inte.

Jag hittade inte det jag sökte. I plan A. Jag hittade inte det jag sökte i plan B heller. Det var bortslängt sa någon. Jag tror jag är inne på plan C nu. Men det är nog bestämt.
Plan C är bara lite tråkig och bara lite så att jag härmar andra och bara lite så att det framgår ganska tydligt att jag inte har lust att göra det här.
Till skillnad från vissa andra ska jag ju varken vara tepåse eller köttbuljongstärning.
 
Snälla, om ni blir såna som skapar traditioner av den här sorten, låt bli.
 
Fast alltså, ni kan ju ändå skapa traditioner som den här som innebär att man får åka hem vid ett.

Kommentarer
Postat av: TS

Lycka till i maskeraden , hoppas den blir trevlig trots att du eventuellt går hemifrån som tepåse

2012-11-01 @ 18:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0